vrijdag 15 april 2016

Zussen(deken)dag

Vorige week vrijdag hadden we weer een Zussendag gepland. Op Texel deze keer, bij Esther. En we hebben geboft, het was super mooi weer. We zijn eerst lekker aan de wandel gegaan. Genieten jullie even mee?
Astrid en ik wilden natuurlijk lammetjes kijken. Die waren er volop.
Mooi Texels plaatje toch?
Over het Skillepaadje naar Oudeschild gelopen. Daar lekker geluncht en toen buitendijks naar Ceres.
De luchten waren fantastisch.
Zie je de omslagdoek van Astrid? Mooi hè.
Hierom wil ik altijd weer terug naar Texel.
Dit is toch genieten!

Deze dag wilden we natuurlijk ook onze dekens naast elkaar leggen. Esther had voor de gelegenheid speciaal de stoelen schoongemaakt.
Dezelfde randjes en toch zo verschillend.
Esther haakt met katoen, Astrid en ik met acryl.
Esther heeft heel veel restjes in een heleboel verschillende kleurtjes.
Astrid maakt de tussenrandjes met knalroze. Zo in het zonnetje is dat helemaal mooi te zien.
In mijn stashbusterdeken zit veel meer wit. Tja, ik had nog zoveel witte bolletjes. Die schieten nu wel hard op.

En voor we er erg in hadden, was de dag alweer om, zaten Astrid en ik weer op de boot naar Den Helder en tuften we weer richting Zuid-Holland. Astrid bleef nog een nachtje bij mij want de Achterhoek ligt wel héél ver van Texel.

Een heerlijke dag was het weer. We kijken uit naar de volgende.

Fijn weekend en veel handwerkplezier.

5 opmerkingen:

  1. Ja, Texel is altijd geweldig :-) De foto's zijn mooi en de dekens zijn ook mooi, echt leuk 3 dezelfde dekens qua randjes en toch zo verschillend. Nog veel haakplezier :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh, die schapen en lammetjes! <3
    Mooie foto's hebben jullie gemaakt. De dekens worden echt prachtig! Heel leuk dat ze hetzelfde zijn en toch heel erg anders :-) De omslagdoek van Astrid is inderdaad super, heerlijk voor zulk weer en zo'n fijne wandeling. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Texel mijn eiland, mooi stukje Holland. Een leuk liedje over mijn mooie Texel. Altijd fijn om er iets over te lezen. Jullie dekens zijn echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig eiland, ik kom er nu een aantal jaren achter elkaar. Ik boek dan ook een overnachting er bij want ook ik woon in de Achterhoek.
    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving het volgende:
Wanneer je een reactie achterlaat op ons blog, verklaar je je akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Wij delen je gegevens nooit met derden, maar je reactie wordt wel zichtbaar getoond.